remember



Jag har inte uppdaterat särskilt omfattande eftersom jag försöker leva lite mer i nuet. Jag brukar blogga på mina raster men nu har jag varit ledig och har numera med mig en bok överallt som gärna plockas fram på lediga stunder.

Fick till och med genomfört ett helt pass bodybalance hemma ikväll (via Les Mills On Demand). Stängde in mig i mitt mörka rum med massa tända ljus och rullade ut yogamattan. 45 minuters lågintensivt arbete med mycket stretch och rörlighet följt av 10 minuters guidad meditation. Ville gråta efteråt, det kändes så jävla skönt. Att ta hand om sig själv lite grann.

Så därför avvaktar jag lite mer med uppdateringen. Den kommer när den kommer. Varje dag är en strid mot tröttheten men jag känner mig trygg i att jag är på rätt spår. ❤️
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback