scoundrel

Häj häj bloggis.

Tittar in lite snabbt för att säga att jag ÄNTLIGEN har en ledig dag imorgon. Dock kommer den vara fullspäckad och på lördag ska jag chilla istället.

Imorgon ska jag upp vid halv åtta, åka och hämta en katt som Kattkedjan ska ta över, fotografera den, lägga ut en annons för adoption av henne, ta henne till veterinär, hämta ut ett paket på Posten, sälja sagda paket, hämta katten hos veterinären på eftermiddagen, rensa min garderob, lägga ut en himlans massa annonser på Tradera och städa. Ladda ner nya bodycombatreleasen också. Fullt ös medvetslös. Och ingen Celsius har jag hemma.

Igår var jag i stallet. Fick rida en gammal dam på 25 år. Riktigt krut i den tjejen faktiskt, MEN så fort hon hamnade först i ledet kunde hon bara tvärnita. Sjukt spännande lektion!

Sådan terapi, sådan balsam för själen. Gudars som jag saknar Lekaco.. Tänker på honom varje dag. Jag förväntar mig hitta någon precis som han igen men det kommer jag aldrig göra.. tänker på Mario och Mante också, men de är väldigt avlägsna i minnet.. Det var längesedan. Ska ringa Viktoria imorgon och höra lite mer om att hyra en häst några dagar i januari. Det hade varit helt amazing.

Savanna och jag. ❤️
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback