show me what it feels like



Kolla här vad som äntligen ramlade ner i min brevlåda i veckan som var. Två exemplar av varje till och med, så ett certifikat och ett diplom hamnar nog i mitt arbetsrum på gymmet skulle jag tro. Det ska bli kul att få utforma det rummet lite efter eget tycke, ge det mer karaktär och införskaffa de prylar som behövs.



Ett arbete åt Celsius som jag gjorde på jobbet i fredags. Smäckte upp demobordet i fyra timmar och lät kunder och förbipasserande smaka!

Fick lön och kunde då betala GFMi-utbildningen och har därmed nu en garanterad plats. Bara två veckor och några dagar kvar! Jag ser väldigt mycket fram emot detta.



Imorse vaknade jag hyfsat pigg för en gångs skull och tog mig in till gymmet för att köra mitt sista morgonpass GRIT. Det var bra beläggning på det passet i början men det har avtagit drastiskt utan att få en uppsving igen, så jag har faktiskt valt att ta bort det. Det är synd, för det är väldigt uppskattat av de som går alltid eller ibland men jag vill hellre lägga det en tid då fler kan komma på passet.

Hann med ett axelpass också!



Följt av en liten lunch på Backlunds med Martin. ♥



Väl hemma sedan tyckte jag solen lyste så skönt så jag satte mig ute i trädgården mot husväggen.. Det var liiite för kallt för att sitta still men skönt att bara känna lugnet.









Gunilla från Kattkedjan var här och vi pratade en stund och skrev sedan över vår lilla Sterling Archer på mig. Han var livrädd för att det var en främmande människa här och gömde sig under sängen hela besöket. Även vår granne Marie som också är med i kattkedjan kom förbi en sväng för att hälsa på honom men då gömde han sig igen. Det var lite tråkigt men man får ju acceptera att han är skygg med tanke på vad han varit med om. Vår lilla skrutt. 



Vi fick kattmynta också, Gunilla har alltid med sig en massa kul när hon kommer. Kan passa på att visa upp mina naglar som jag gjorde hos Henriette i fredags! Väldigt annorlunda för att vara jag men jag trivs med dem, lagom långa och så känns det som ens egna naglar liksom.



Mina grabbar äter ihop.



Jag har kommit fram till att jag måste skärpa mig lite mer med maten. Äta mer och äta kvalitativ mat. Jag känner att magen börjar bli fluffig, haha. Nämen skämt åsido så känner jag hur jag slarvat med maten det senaste och det är inte en rolig känsla.

Jag överväger att åka in till gymmet en gång till idag för att få in veckans alla pass. Ikväll kanske vi ska på inflyttningsfest så jag får väl åka snart om jag ska hinna.. Annars ska jag bara fortsätta ta det piano. Och imorgon blir det några timmars jobb på gymmet, annars är jag ledig då också.

Trevlig lördag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback