weightlessness

Här kommer ett inlägg med bara katter. Brännsköj. Enjoy.

Kände mig iakttagen igår..



Vi gick upp lite extra tidigt imorse för att vi skulle till gymmet. Väl i bilen skriver jag till Gunilla för att fråga om hon vet på ett ungefär när hon är hos oss och eftersom det verkade bli lite tidigare än tänkt så nöjde vi oss med en tur till Svinesund för att lämna in Martins arbetstelefon som han råkat ta med sig dagen innan.. och hämtade 15 liter vatten till.

Vi åkte hem och i väntan på Gunilla gjorde vi premiär för Jon Snow och hans vintervistelse! Selen på och ut med katten i snön. Var inte alls så roligt som jag föreställde mig det, han ville mest gå in. 






Vi slumrade till en snabbis under ett täcke på soffan framför Frozen. När det knackade på dörren 20 minuter senare stod där Gunilla med en liten katt som Martin skulle få bekanta sig med idag.

Här är han igen, Petrus Parker. Jag har säkert berättat om hans öde, att han antagligen blivit dumpad på Nordby och sökt skydd i ett ventilationsschakt. Vi hoppas kunna ha honom hos oss men det är svårt att avgöra än då Lana löper och är rena bitchen i dagsläget, och Jon Snow är okastrerad och helt vild. Denna lilla krabat är tuff ändå, han är blyg men inte rädd liksom. Goding, det gör så ont att veta vad han måste varit med om.







På återseende, snuffsis. ♥ Vi fick en stund med honom innan Gunilla kom och hämtade honom på vägen hem. Jag hoppas det kommer funka. 

Jonny satt i fönstret och dagdrömde och tuggade på adventsljusstaken.. den ska väl för övrigt ner nu? Det är så mysigt ju.









Tack för att ni tog er tid att kolla igenom min enformiga bildbomd. ♥

Jag har jobbat 14-20 och nu är tanken att det ska bli gym med Bowies. Han har varit hemma idag och försökt lösa vår vattensituation.. Vågar inte hoppas på för mycket egentligen, antar att jag hört glädjetjut annars. Stackarn, det är alltid han som får lediga dagar hemma när vi står utan vatten elelr el, haha. Imorgon är det min tur, om det inte blir praktik istället. Vi får se.

Nu blir det gym!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback