on fire

Herregud vad jag är trött. Mitt pass slutade klockan åtta igår men jag satt kvar på gymmet med Sanja i fem timmar. Fem timmar. Vi satt i personalrummet och bara pratade. Och pratade. Och pratade. Helt vansinnigt. Kom hem halv två på natten! Var ju så klart tvungen att se säsongsavslutningen på Game of Thrones också. Hähä. Och äta glass. För jävlar så hungrig jag var.

Idag firar jag fyra år med Martin så vi har ätit lyxfrukost och varit på Nordens Ark med en sväng inom Ikea på vägen hem. Tänkte egentligen bara titta in och förmedla att jag fick det här mejlet imorse:


Alltså jag dog. Egentligen är det väl ingen big deal att bli uttagen till audition.. Annat än att de faktiskt ser mig som en potentiell vinnare. Det känns så sjukt..! Noll atomer i min kropp är tävlingsinriktade så det här är ett stort kliv utanför min komfortzon men jag ska ha kul. Det absolut viktigaste för mig är att visa mig för Les Mills och förmedla min dröm och visa att jag är värdig. Bara de får veta vem jag är (även om jag redan träffat 3 av 4 i juryn i olika utbildningar). Jag är mest där för att marknadsföra mig som instruktör och första priset är en kul extragrej. Ett års sponsring från Reebok och få presentera på scen när det är dags för Les Mills Live. Kan inte fatta att jag faktiskt tar ett stort steg närmare min största dröm. En rolig detalj är att Michael Steenhouwer i juryn hade grundutbildningen i bodycombat när jag gick den för lite mer än ett år sedan.

Ååååh det ska bli så jävla kul! Och nervöst! Ska lägga upp en plan för hur jag ska förbereda mig.. Börjar i veckan och har till tjugonde augusti på mig. Vill man stötta mig får man gärna följa med till Göteborg och vara med som deltagare! ❤️



För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback