you know what to do

Hej på er!

Första veckan här gick så himla långsamt. Är väldigt glad att vi tog en vecka till. Kan inte föreställa mig känslan av att vi skulle åkt hem igår!

Hur som helst. I många dagar har jag väntat på måndag. Veterinären är tillbaka på ön och djurhärbärget öppnar igen. Äntligen ska jag få svar på om jag överhuvudtaget kan hjälpa denna lilla kraken..


Är rädd att jag förväntat mig för mycket.

Vi har varit i Kamari minst en gång om dagen sedan hon sprang på mig och dagen efter hittade vi henne igen. Sedan dess har jag inte sett henne men en massa andra katter där. Självklart matar jag dem också..

Idag däremot trodde jag att hon var där. Men det var den här lilla tjejen.


Jag är helt bombsäker på att de är syskon. Säkert inte så gamla. Dessutom tror jag hon är högdräktig.. Vilket gör ont i mig. Jag hoppas kunna ta in dem hos veterinären båda två. Är så rädd för vad jag kommer få reda på imorgon och redan stressad inför att eventuellt behöva fånga in dem. Hoppas vi kan. Och hinner.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback