bumble bee



Ligger just nu i sängen och ska snart sova... Tar mig en sista titt på bodypumpen som vi ska köra release på imorgon. Det är - i ärlighetens namn - lite tveksamt om det blir någon. Kanske kör vi 96:an en sista gång istället. Sanja har börjat sitt nya jobb som platschef och har jobb upp över öronen och jag känner mig helt urpumpad på energi efter tre vansinnigt stressiga veckor. Jag kommer nog byta bort torsdagen i alla fall för fredagen kommer spenderas på gymmet med PT och annat gymrelaterat jobb, och jag skriker liksom lite efter en dag utan jobb. Sova. Det har inte varit tid för det liksom. Får jag ha papper framför mig så fixar jag min del tror jag, vi får se hur det känns för Sänjäy imorgon också!

Vi hörs snart igen! ⭐️

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback