we build a new world



Just det, igår beställde vi ordentliga förlovningsringar. Trodde aldrig jag skulle höra Martin säga "Ska vi kolla på ringar nu?". Vi satt och scrollade och scrollade och så såg vi dem. Blev rörande överens med en gång. Satt och klurade på det där med gravyr ett bra tag tills Martin sa "Vi MÅSTE ju inte ta det ikväll, vi kan ju fundera också" (hallå eller, känner du ens mig?) men sedan sa det bara PANG och snilleblixten var infunnen. Vi var överens om gravyren, la beställningen och nu väntar jag med största spänningen någonsin kan jag lova.

Jag är så glad. Kan inte fatta att det händer.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback