strong together 2016



Tja tja bloggisen!

Alltså gud. Hej kom och hjälp mig. Sitter just nu i en sån där FatBoy och sippar i mig Celsius i väntan på att mitt resesällskap ska bli färdiga med yogan. Vi har varit i Göteborg sedan strax efter åtta idag och bara tränat, tränat, tränat. Jag körde först bodypump, sedan bodycombat, GRIT Strength och sedan GRIT Plyo. Synd att bodybalance gick mig helt obemärkt förbi så jag inte hade bokat biljett till det.

Jag är heeeelt slutkörd verkligen. Min högra skuldra gör sjukt ont på ett inte-så-bra sätt och jag hoppas, hoppas verkligen att jag kommer kunna köra bodycombat imorgon. Jag kände mig begränsad redan idag så... Inte en chans att jag kan instruera smärtfritt imorgon.

Hade verkligen önskat en helledig dag imorgon. Är det katastrof får jag överväga alternativ men förhoppningsvis ska det gå bra. Jag har känt mig så ur form hela veckan, kan tänka mig att det beror på min halvtaskiga kost typ varenda dag. Hähä. #iblandsåfårman
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback