nuclear



Du är så otroligt jävla saknad Sterling så du kan inte tro det..

Det är många känslor i omlopp just nu och jag tänkte att sätta mig ner med lite mysig musik och goda minnen kunde göra mig gott. så får jag rikta uppmärksamheten åt ett annat håll en stund.

Här är en summering av min senaste månad. ♥

Vi anordnade loppis på söndagar, och ibland kunde jag vara med.



Fyndade lite själv förstås.

Ett fat (tänkte göra ett fågelbad av det) och några dekorativstenar.



Virkade myntakatter.



Ett hjärta.







Hittade denna i vår brevlåda.

















Personalmöte.. Skulle vara med i början och i slutet så hade lite dötid däremellan där jag förberedde konsultations-kit.



På väg till loppisen hittade jag denna! En självbetjäningsvagn med närodlade grönsaker! Den blev en stor höjdpunkt många dagar..













Artemis sålde filmer på loppisen!



En bild på boxen på boxen. Himlans fyndigt, tyckte jag.



Och var med när vi spelade Until Dawn med Lindt Creation som jag hade dille på i två veckor.



Köpte mig en outfit på Reeboks rea, framför allt ett par rejälare skor att ha under hösten!





Artemis blickar ut över sina domäner.



En dag dök detta upp..



Så jag mötte upp upphittaren och tog in killen till Kattkedjan. Stackars liten..





Vi köpte en ny soffa för en femhundring. Värsta kapet. ÄLSKAR den! Har bytt kuddarna nu dock, så den är lite mer stylish.



Jag skulle varit på anställningsintervju i Göteborg som blev inställd pga. sjukdom men det hejdade inte mig och PJ (som var på snabbvisit) att ta en roadtrip! Först förbi Trollhättan för att köpa en golvlampa och sedan Götelaborg för en tur till SF-bokhandeln.











Köpt på SF-bokhandeln:



... samt...



Körde ett spontanpass GRIT med lats-Sanja.





I nya underbara Reebok-tights.



Två till av våra skruttisar på Kattkedjan. Alla tre har äntligen fått ett nytt hem. ♥



Lilla killen som hittats i en soppåse.. Jag döpte honom till Amadeus!


Jag håller successivt på att rensa ut grejer ur huset. Tog tag i badrummet och det blev så jäääkla bra! Före-bilder behövs inte!..















Jonny.



Vardagslyx i sitt essä! Söndagsfrunch på Backlunds med Bowiesbuns!



Artemis som för första gången på länge får ta det lugnt och bara vara, utan springande till veterinären och mediciner.. Min vackra, vackra tjej.







Vi spelade Life!



Så klockrent, jag satt i en kvart och skröt om hur grymt jobb jag fick.. På nästa slag går jag vidare och får ett händelsekort där jag blivit avskedad och blir av med jobbet. Skrattade så jag höll på att kvävas för jag fick inte luft.


Blev utmanad på FB att lägga upp en bild från min ungdom och då kollade jag igenom en DVD med filmer och bilder från min tid i Mjölby som Anders gav mig på min student. Nostalgitrippade till fullo, tillbaka till den tiden jag stod på scen typ en gång i månaden! Vilka tider. Så om någon undrar hur jag kom in på instruerandet; jag har alltid varit en teaterapa som gillar att synas!







Dagens innan premiären för Sanjas Mama Move, som jag lovat att vara med på.



Och efter bodypumpen, när jag faktiskt hunnit köra ett gympass själv innan!



Var hos frissan för att raka min sidecut, hon erbjöd sig att göra frisyr på mig också och jag tackade inte nej! Så sjukt snyggt!



Älsklingar..



Vi fick in Foodbox på gymmet.. det var heaven.. tills jag föråt mig på dem.


Vi skulle på bio, men slog till med middag på Park innan! Maj gadd så gott det var!




Martin överrasknade mig på kvällen med en hoodie som han beställt! Så nu har vi varsin exakt likadan, haha..







Efter att ha köpt nya prydnadskuddar!



Lana approves?



Kudde till gungstolen också som ska målas vit så småningom..



Barbell Proteinpudding, en nyhet på jobbet. Den med päron/vanilj! Shit alltså!



Naglar..



Kanske har lagt upp denna förr men gör det igen för jag besökte Söle. ♥



Precis efter jag varit på anställningsintervju på Nordic Wellness. Gick vidare till steg två ihop med den jag trodde skulle bli min största "konkurrent" och nu väntar vi på svar...



På vägen hem stannade jag för en bulle i Ljungskile. En tradition som min far har startat som vore synd att inte föra vidare.



Martin alltså..




Innan ett träningspass som faktiskt blev av..



Vagnen igen!




Älskling.. Jag önskar han kunde komma hem.. är så orolig att jag tror jag går sönder. Han är ju inte VAN vid at gå ute. Men hoppas alla har rätt i att han nog är nära och kommer när hungern tar överhanden..



Tog vår katt Majsan till veterinären. Hon bor ju på Söle.. har haft lite problem med andningen och luktar illa ur munnen så bestämde mig för att ta henne till veterinären som konstigt nog inte hittade något alls.





Dagen efter var det Artemis tur, att friskförklaras!



Frukost på Backlund, som den #strongindependentblackwoman jag är.



En glad och friskförklarad Artemis!



Rådjur i trädgården på Söle.



Var hemma en sväng hos Alexandra och hälsade på grabbbarna också.. De har nämligen flyttat till Charlottenberg nu. Så fick säga hejdå och på återseende till dem allihopa ♥





Artemis i frukosttid.



Jonny i frukosttid.



Fick reklam för NW på min bil.. Hmm..



Innan vi skulle köpa födelsedagspresent till Emelie tog vi en smoothie!



Bäbisar..









En dålig dag.. Åkte till jobbet när bilen framför mig körde på en katt. Stannade kvar en stund tills vi kunde konstatera att den var död, la den åt sidan och anmälde händelsen hos polisen. Var måttligt skakad en stund efteråt och hade dessutom ägnat hela min rast åt ärenden i stan. Fick ta några minuter extra för att faktiskt få äta något och köpte då en korv mittemot butiken. Tror korvsnubben såg att jag hade en dålig dag.


Fick något knäpp och sålde en massa, massa, massa grejer på Tradera. Det är inte alltid så lätt med en massa katter i huset.















Läggdags..



Frukost..



Var på kvartalsutbildning i GRIT med Sänjäy.



Nu är jag lite mätt på att åka till Göteborg!



Lördagsmys med bäbisar.





Frukost på Backlunds. Igen.





Välkomstkomitén Lana Banana.





Sterling, dagarna innan han försvann..



Jag anordnade ett lotteri för Kattkedjan, lottade ut Sterlings första klätterträd (som han struntade fullkomligt i).


Gympass med Bowies.. ett riktigt bra sådant, en ledig lördag till ära.
 






Problematiken med att träna med sin käraste.. Våra vikter skijer sig med 100% typ och det blir en himlans massa plockande mellan seten.



Fick hem kurslitteraturen för kursen jag ska gå till våren. Jisses, det är snart ju..



Vi var på auktion i en lägenhet i Kebal där de skulle helrenovera och sälja ut alla möbler, vitvaror och prydnadssaker. Köpte oss en ny spisfläkt och ett skoskåp.



Efter intervju nummer två.



Fick hem ett bautastort paket från Reebok. Hade handlat oss lite grejer med 40 % rabatt, asnajs ju.



Söndagsfrunch. Igen.



Avskedspresent till Alexandra. Fick ett sånt himla fint brev tillbaka. ♥



Älskar hösten trots att det blir himlans kallt på morgonen och kvällen..



Enzo i sitt nya jourhem.



Igår morse när jag skulle kolla fällorna.. Onekligen vackert ute.





Det är så fint att se alla människor som engagerar sig för Sterlings skull på olika vis. 5 av våra grannar hjälper mig och uppdaterar och frågar hur det gåt.. Och Pia tog det här initiativet igår.. Gud låt mig bara få spola fram till dagen han kommer hem..
 
Jag hade fel. Det känns inte bättre.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Corre säger:

Fint
Corinas.for.me

2016-10-05 @ 20:09:16
URL: http://corinas.for.me
» Anonym säger:

Saknar också ett djur min cocker spaniel

Svar: Visst är det hemskt
Ida Hansson

2016-10-05 @ 20:10:02
URL: http://corinas.for.me
Trackback