Sköna lördag


För första gången på närmare två veckor fick jag sova ut på morgonen, och bara ta det lugnt. Det var väldigt efterlängtat.

Än så länge har jag inte nyttjat den här dagen särskilt produktivt. Jag bland annat varit ute med Manfred i närmare två timmar och fotat vårtecken. Jag är jätteseg just nu, så jag tänkte dega framför hockeyn tills senare ikväll, då jag ska på filmkväll hemma hos Rebecka. Om jag orkar tänker jag spela lite Assassin's Creed när jag kommer hem. Är så himla sugen, haha.

Förresten så var jag på Mjölby ridskola igår! Jag har blivit så sugen på att börja rida igen att jag faktiskt börjat ta "prova på"-lektioner. Igår var första gången, och jag hamnade i en lite väl lätt grupp så på måndag får jag veta när jag ska komma tillbaka. Det ska bli så himla roligt och härligt att få göra utlopp för min hästsjuka. Vi får se var det här slutar.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Mikaela säger:

Haha de är bara upp i sadeln igen ;D

2010-04-25 @ 18:02:09
» Ellen på Smällen säger:

Underbart att du kommit igång med hästandet igen :)

2010-04-25 @ 19:15:27
Trackback