FotoGuiden



Dagen till ära har jag gått upp tidigt, cyklat till Skee, varit borta hos våra grannar samt läst FotoGuiden (tidningen pappa köpte åt mig när vi var i Ed). Det är en jäkla bra tidning måste jag säga! "FLER TIPS, FÄRRE PRYLAR" är deras slogan, och det är just det jag gillar. Det är liksom inga recensioner på de nyaste, tuffaste kamerorna utan det är basic information, tips och experiment som alltihop hjälper en att förstå kamerans funktioner (jag är ju inte ute efter att köpa en ny kamera, jag vill lära mig hantera den jag redan har). Jag har legat och läst, experimenterat och antecknat (ja, jag antecknar för att få bukt på all information - så jag inte blandar ihop eller glömmer bort). Trots att jag läste länge är jag bara på sidan arton och jag har lärt mig grymt mycket. Rekommenderas helt klart till alla som känner sig lite vilse eller helt enkelt inte riktigt fullärd.

Dessutom har jag hittat två riktigt intressanta annonser. Den ena är albumet Epica av Kamelot (deras skivor finns verkligen inte att få tag på någon annanstans än där de är begagnade) och det andra är tre böcker, Digital Fotografi 1-3, för 200 kronor. Helt sjukt. Så nu håller jag tummarna för att de finns kvar!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback