Hallon, ja tack



I Övik köpte jag hallon, och då såg jag detta. Två hallon hade på något sätt växt in i varandra och bildade på så vis ett hjärta. Lite gulligt.

Idag gick jag upp runt halv tio och sedan dess har jag faktiskt bara ägnat mig åt att snygga till huset (och lyssnat på Kamelot). Jag har städat men också gått röjt undan en hel del (jag har slängt en hel sopsäck med saker jag inte längre behövde, känns awesome) och satt upp/tagit ner affischer och dylikt. Jag har grovstädat badrummet och bytt duschdraperi och hängt in rena handdukar och en nytvättad matta. Så det är riktigt mysigt där inne nu. Jag har lite saker kvar att göra (framför allt en stooooor hög tvätt som ska vikas), bland annat så funderar jag på att lägga ut några auktioner på Tradera.

Nu tänkte jag cykla till Skee och tillbaka, ta en dusch, kanske gå och plocka de där hallonen som jag planerat plocka i fem dagar nu, tända en massa värmeljus, lyssna på Kamelot och läsa fototidningen jag köpte häromdagen. Mysigt värre.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» CessaN säger:

Haha, tack så mycket! Ja, det ska jag göra ;)

Vad mysigt ni verkar ha det förresten! Bor ni ensamma? Fick för mig att du bodde hemma hos Manfred :o puss

2010-08-13 @ 22:38:49
» Cessan (igen) säger:

*Manfreds familj

2010-08-13 @ 22:39:13
» C säger:

Jaha, vad mysigt :)

Jaså? Vart har Manfred tagit vägen då? :o

2010-08-14 @ 14:01:45
Trackback