Liseberg!

För två dagar sedan trotsade jag, min familj och min kära vän PJ vädergudarnas vrede och bilade ner till Göteborg för att spendera en dag på Liseberg. Det var helt klart mitt bästa Lisebergsbesök of all time, trots att PJ (på min begäran) tvingade upp mig i Uppswinget. Helt galet var det. Men efter att vi åkt tills vi båda var vimmelkantiga, vi fått varsitt ragg, (matat kajor i Ljungskile,) vunnit varsitt gosedjur och ätit glass i Ben & Jerry-glassbaren kunde vi åka hem trötta men lyckliga.


Bilder från PJ's mobil.


Ett namnhalsband jag köpte i deras presentbutik.


Pingvinen PJ-Roy, som jag vann tack vare PJ!


Balder! Vi skulle göra "adliga-damen-posen", haha.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback