Pluggmugg


Idag kom äntligen min pluggmugg till pass! Jag har velat använda den jätte länge, den är ju så jäklars söt.

Skolan har varit rätt lugn alltså. Hade två lektioner, ingen av dem särskilt seriösa. Jag tog mig hem via en massa omvägar (men vad gör man om det är det enda Östgötatrafiken har att erbjuda?) och cykel. Det spöregnade och jag frös, så det var väldigt skönt att komma hem, duscha varmt och dra på sig mjukiskläder. Värmde en kopp te och gjorde klart tyskaläxan som ska vara klar nästa fredag.

Nu ska jag nog äta något litet samt se på film. Imorgon har vi programdag och vi ska plåga ettorna en massa. Dessutom så kommer Manfred hem, och förhoppningsvis så får jag mitt paket från Adlibris. Livet är fint.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

=D

2010-08-26 @ 18:50:38
» Magister T säger:

Min farfar älskade ugglor, han hade gillat din mugg. Jag gillar den också, vad är det i? Kaffe, the eller cola?

2010-08-26 @ 21:31:22
Trackback