Skogssjön

Igår hade vi programdag på skolan. Det vill säga, hela NV-arbetslaget begav sig mot Skogssjön för tävlingar och andra skojiga aktiviteter. Våra fadderbarn fick vara i vår grupp, plus två elever från NV2:an. Rebecka kom dessutom och hälsade på, så hon var vår lilla maskot. En dag full av vattenmätning, säckhoppning, godisätning, godisråttespottning, ordbildande, kluringar, lappleken och en massa annat. Galet kul, om man bortser från mina blöta fötter, haha. Jag tog dessutom inte så mycket bilder, jag hade fullt upp med annat. Men här kommer några!


Fyra av mina, Nattis' och Sofies små fadderbarn ur ettan; Jacob, David, Mårten och Johan (ja, Palm).


Lappleken i full gång. Armbåge mot fot!


Traditionen säger att ettorna måste bada, oavsett väder. Lite skeptiska, men mycket modiga ettor! (Ganska så exakt halva NV1:an badade, naturligtvis stundar straff åt de som fegade ur!)

And there they go!

En mycket trevlig skoldag måste jag säga.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback