filmtipset.se



Jag skulle vilja tipsa om en sida jag nyligen blivit medlem på - filmtipset.se

Där kan man betygsätta, recensera och kommentera filmer, göra en "vill se"-lista och lägga till filmer i sin filmsamling. På så vis hittar man andra personer som har ungefär samma smak som en själv, som i sin tur kan tipsa om andra bra filmer. Varje film ger också förslag på filmer som är snarlika. Man kan ställa in vilka kanaler man har tillgång till, och på så vis får man ett meddelande när en av filmerna i "vill se"-listan visas på TV!

En helt kanon sida, är ni intresserade av film kan jag absolut rekommendera att ni blir medlemmar!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Carro - C.LUNDSTROM säger:

Åh tack för tipset! Behöver lite nya filmer att kolla på så då kanske man hittar ngt där:)

2010-12-15 @ 19:35:33
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
» emelie säger:

sv: oj, sorry! jag hade tänkt typ..bara en bild på mig. så skuggas "rockcandy" in snyggt på bilden. och under "rockcandy" så hade jag tänkt texten "forget your blood & bone, stand like you're made of stone", fast i mindre storlek dårå. fast det känns dock som att jag inte har någon bra bild för tillfället. kommer med detaljer sen!

2010-12-15 @ 19:51:54
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» Cess säger:

är redan medlem! håller med, bra sida! fast de saknar en hel del filmer...

2010-12-15 @ 20:33:25
» Mikaela säger:

flixter.com är ju väldigt bra annars :)

2010-12-15 @ 22:11:56
Trackback