Jävla soleksem



Åååååååååååååååååh, jag hatar soleksem! Det är så sjukt onödigt och jobbigt och sämst i världen. Idag var vi ute och kastade frisbee, spelade halvtaskig volleyboll och två rundor kubb. Nu känner jag mig som ett enda stort eksem, hela jag. Förut kliade/stacks/sved det lite överallt, men nu bara på bringan. Sämst.

Ironiskt att jag hittade en syrénblomma med elva blad förut. Standard är fyra blad, och fem blad ska tydligen bringa tur. Vad innebär då elva blad, soleksem kanske? Jag trodde det skulle vara megasuperextremtur. Men vad vet jag.

Nu ska jag tycka synd om mig själv.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Cecilia säger:

Oj, vad jobbigt det låter med soleksem :( får du det trots solskydd?

puss och kram och krya på dig, eller vad man ska säga :)

2010-06-07 @ 00:20:36
Trackback