Inlämningsuppgift i husdjursstudier - check!

Phew! Jag gick upp halv åtta för att sammanställa min husdjursstudie-affisch. "Den ska vara inlämnad absolutabsolutabsolut senast klockan 10.00 på måndag." Klockan 09.58 skickade jag in min, haha. Men, klar blev den i alla fall!

Idag ska jag städa och framför allt plugga matte, eftersom jag har ett kompletteringsprov imorgon (det känns som att jag nämner det hela tiden). Hm. Ikväll ska jag och Manfred in till Mjölby för att ha en minispelning på något typ, PRO-möte. Spännande minsann!

Är ni lite nyfikna på hur min affisch blev så ser den ut ungefär såhär:


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» sofie säger:

galet snygg affisch :) lycka till!

2010-03-15 @ 16:18:21
URL: http://poffy.webblogg.se/
Trackback