Kakmonster

Det är skönt när man känner att man har läget under någorlunda kontroll. A.k.a. det är skönt när läxorna är gjorda.
Resten av kvällen ska jag spendera med Manfred, en film och ett paket Marylandkakor som han så snällt köpte till mig. Sedan att jag själv betalar och lovade honom 20 minuters kli på ryggen plus en kaka som tack för besväret behöver vi inte nämna.

På min Assassin's Creed-kväll med mig själv satte jag i mig en hel liter iste och ett helt paket Maryland kakor - helt själv. Jag tror jag är ett litet kakmonster.




Har ni några favoritkakor?
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Hanna säger:

Tjo påre!

Måste säga att det är riktigt kul att du har skaffat en blogg! Tycker det är trevligt och lärorikt att få ta del av andras tankar kring vissa saker, och ser fram emot att läsa dina! ^^ Och kärlek till kakor, kärlek till såna där härliga kakor med chokladgröjs i, ahh! xD

2010-03-14 @ 21:31:37
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» emelie säger:

det är ju lätt sånna där brownies!

2010-03-15 @ 16:35:51
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback