Mockingbird don't sing

Igår såg vi på en film, Mockingbird don't sing. Det är en verklighetsbaserad film och ja, behöver man säga mer? Det är inte den absolut bästa filmen jag sett i mitt liv, men har ni möjligheten så tycker jag ni ska se den.

Förresten, enligt google så är det Pi-dagen idag. Haha. Då känns det ganska passande att jag ska plugga lite matte C inför min komplettering på tisdag. Ärligt, det ska bli galet skönt när kommande vecka är avklarad.

Dagen kommer i alla fall bestå av en massa plugg, samt så ska jag vara med Ascensick och sjunga lite då vi har en spelning på lördag. Oroväckande att jag börjar bli förkyld, dock.

Nu ska jag städa lite, sedan måste jag sätta igång med allt skolarbete som måste göras. Ikväll kommer jag förhoppningsvis prata lite telefon med Ellen på Smällen. Det kommer bli bra.


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

sv: allright! en tjej ska typ försöka fixa en till mig, men tack ändå! :)

2010-03-14 @ 16:42:26
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback