Pluggeliplugg

Det är helt sjukt så löjligt trött jag är! Efter lunchen var det som om jag var helt slut. Jag skulle kunna lägga mig och sova en stund, men då går jag miste om den tid jag sparade genom att åka hem för att plugga.. hemma. Hm.

Följande saker måste göras:

* Få klarhet på mina uppgifter på musiken
* Träna inför den engelska bokdiskussionen
* Träna tyskaglosor
* Träna min tyska muntliga redovisning
* Rätta tyskauppsaten
* Läsa biologi
* Plugga inför svenskaprov

Dessutom så håller jag på med matten nu, och det vore skönt att få den klar.

Som att jag kommer orka/hinna/ha lust med allt detta? Haha.

Ikväll borde jag egentligen gå och lägga mig tidigt. TIDIGT. Typ runt nio. Typiskt nog så går Lie to Me klockan 22.00 ikväll. Veckans höjdpunkt, men jag kommer nog inte orka titta. Näe, Cal Lightman och hans polare får vänta faktiskt!

Nu blir det plugg, kakor och Kamelot.



Någon av er som sett Lie to Me? I så fall, vad tycker ni om det?
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Anonym säger:

Lie To Me är grymt! Riktigt bra, brukar kolla på det ibland, men det är ju lite segt att det går så pass sent egentligen.. :)

2010-03-23 @ 14:53:22
» Hanna säger:

Oj, och så kan det ju vara bra o skriva vem det var som skrev xD Det var jag! :)

2010-03-23 @ 14:54:08
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» Ellen på Smällen säger:

Totalt grymt, som du redan vet ;) Har båda första säsongerna nu på datan :D:D:D

2010-03-28 @ 11:39:50
» A säger:

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-28 @ 12:08:39
URL: http://annnaaah.blogg.se/
» ENTREVISTA, - lär känna bloggarna! säger:

Usch för pluggande.. jag har också en del jag borde göra men inget jag någonsin kommer att orka haha :)



Ha en bra dag!

2010-03-28 @ 12:45:40
URL: http://entrevista.blogg.se/
Trackback