Sjukling

Jag valde att stanna hemma från skolan idag. Jag har varit förkyld i några dagar, och igår mådde jag verkligen uruselt, men jag gick till skolan ändå för att göra kompletteringsprovet. Idag mådde jag inte så mycket bättre när jag vaknade, så det kändes som en bra idé att stanna hemma och vila upp sig.

Jag har i alla fall gjort klart matteläxan, gjort det jag kunde på fysikläxan, gjort tyskaläxan samt pluggat på glosorna. Nu mår jag lite sämre än jag gjorde imorse, så jag ska nog gå och lägga mig en stund, kanske sätta på en film att somna till. Så får vi se hur den här dagen slutar.



Funderar på att kolla på Horton Hears a Who. Som filmidé är den nästintill värdelös, men den är bra gjord och dessutom.. hilarious. Katie präglar hela filmen, minst sagt. Om ni har sett den får ni gärna dela med er av åsikter!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback