Sometimes I tremble like a little child

Skoldagen har varit awful. På näst sista lektionen började jag må jättedåligt, och det gör jag egentligen fortfarande.

Här hemma har jag dammsugit huset, samt dammat vårt rum. Nu är det i alla fall rent och fräscht här inne. Så nu tänkte jag ta en snabb dusch, för vi ska till Mantorps Fritidsgård om en halvtimme. Vi tänkte kolla när bland annat Vacant och DeeM spelar, och jag tar nog med min kamera (om jag orkar, det vill säga). Uppdaterar nog mer ikväll, kan jag tro.

Förresten så slog ni besöksrekord igår, hela 33 unika besökare! Det är verkligen jätteroligt. Tack allihopa!



En annan grej som sätter guldkant på vardagen är när man kommer hem och ser att någon införskaffat dessa. Ibland känns det som att Gud liksom hör mig och ger mig en skänk från ovan. Typ.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Mikaela säger:

mums!

2010-03-25 @ 18:25:23
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Trackback