Stockholm - here I come!

Den här dagen kan antagligen inte bli så mycket bättre. Tyskan inställd, fritt arbete på biologin.. En timmes mattelektion och nu persondatorer (förlåt Markus). Så jag drar härifrån om en timme ungefär, och dessutom ringde Manfred mig för en stund sedan och berättade att Kamelot spelar i Stockholm den 11:e april! Då blev jag så lycklig. Så. Lycklig.

Nu ska jag återgå till arbetet. Tänk så mycket lättare det är att arbeta när man är glad (om man bortser från att man gör ett litet avbrott i arbetet för att berätta för alla om sin glädje, eh). IIIIIIIIH!



Det kommer bli helt awesome.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback