What's tomorrow without you?

Jag har pluggat både tyska och svenska och lyssnat på Kamelot nonstop hela kvällen. Mmm.

Jag vill säga tack till alla fina människor runtom mig. Ellen, Robert, Cessan och Nattis - idag är jag extra tacksam för att ni finns! Och Hanna - ett litet hedersomnämnande till dig för din sympati. Rebecka, det är tråkigt att du inte kan komma på lördag men jag tycker om dig ändå.

Ja, jag är smörig. Men det får ni ta.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Cessan säger:

Haha, Maria Montazami är bäst. Hon är typ en

av världens skönaste människor :D



Du är fin du också, Ida. <3

Ser fram emot påsk :)

2010-03-18 @ 21:30:36
» Hanna säger:

hahahah, lilla jag, är du söt eller?! ^^:D men facebook är inte med mig ikväll, ser inte vad du kommenterat på loggen :O >.<

Förresten, det kunde jag ju inte fråga dig igår, men kommer du ihåg att vi pratade om låten jag bestämt till 60-talskonserten? Tänkte faktiskt skära ner allt jag sagt att jag vill ha på den och fråga dig om du skulle vilja göra den med mig? Kanske två gitarrer och två på sång? :D Skulle verkligen tycka att det var helnice om du vill göra den med mig! Och tveka inte att fråga om du behöver hjälp med din låt! ^^

2010-03-18 @ 21:40:49
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» Robert säger:

Du är fin Ida, kram<3

2010-03-18 @ 21:48:23
» Ellen på Smällen säger:

Vet du en sak som gör mig glad? Du <3

2010-03-18 @ 22:28:48
Trackback