Fyraårsjubileum!



Imorgon är det den 26:e maj, vilket är min och Manfreds årsdag! Imorgon är det alltså exakt fyra år sedan vi blev tillsammans. Dessvärre ska jag åka bort med skolan imorgon bitti och jag kommer inte hem förrän på fredag. Det gör mig lite ledsen att vi ska åka bort just imorgon - en av de få dagar på året jag verkligen vill vara hemma.

Vi har i alla fall bestämt oss för att fira vår fyrårsdag på lördag istället, även om det inte känns riktigt rätt.

Jag älskar dig, min fina pojke!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» moster anki säger:

Grattis till er Ida o manfred!! vi ses i sommar ;D

kram kram

2010-05-25 @ 18:55:16
» Cessan säger:

Grattis till er! :)

2010-05-25 @ 23:52:41
» Emma säger:

Åååh vad roligt, det känns som det är få som håller ihop så länge i vår ålder!! Jag och min pojke firade OCKSÅ 4-års-dag i år, fast den 27:e maj! Lite häftigt att det nästan inföll på samma dag ^^

2010-05-30 @ 14:53:04
Trackback