Omberg


Jag tog inte så mycket bilder på Omberg. Skälet var att jag helt enkelt inte ville ha med kameran när vi var ute och gick och så. Man vill ju inte gärna tappa kameran i så väl vatten som lera.

Vi bodde i alla fall på ett vandrarhem. Det var jätteroligt, minst sagt. Under vår vistelse på Omberg så var vi i alla fall ute och fångade alltifrån humlor till grodor till andra vattenlevande organismer så som diverse larver och dylikt. Vi gick en hel del, och jag och Rebecka passade på att plaska lite extra i lerpölarna. Det var flera år sedan jag hade på mig gummistövlar sist, haha. Vi grillade även korv (eller ja, jag fick nöja mig med "pintabröd") och hade diverse aktiviteter. Och ja, så mycket mer än så gjorde vi egentligen inte. Dog lite för att vi inte hade någon täckning, kanske.

Det var några fina dagar med en fin klass, helt enkelt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback