Pyckelniga



Med biologiprovet avklarat och ett väntande nationellt prov i engelska har jag bestämt mig för att bara slappa denna kväll. Efter skolan struntade jag i att ta första bussen hem och tog en sväng till Prestenten och Hemmakväll istället. På Presenten hittade jag den söta nyckelpigan på bild, det är en äggklocka för er som inte sett det redan. En femtiolapp för den lilla kraken. Det får det vara värt.

På Hemmakväll hyrde jag dessutom film. Jag tänkte att eftersom jag har nationellt prov i engelska imorgon (läs- och hörförståelse) så passar det väl ändå bra med att glutta engelsk film utan text? Så jag hyrde Benjamin Buttons Otroliga Liv. Eftersom att den är ganska så lång så tänkte jag sätta igång och titta på den relativt snart, så jag kan gå och lägga mig relativt tidigt. Det blir bra.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback