Stars on Stage

Ja, jag lever! I torsdags var vi på Stars on Stage och jag stannade kvar under tiden de packade ihop, så jag kom hem ganska sent. Igår var både jag och Manfred sjuka så vi låg och sov halva dagen. I kväll ska jag till Rebecka för att ha en liten myskväll med gänget. Kan behövas!

Stars on Stage var i alla fall skitbra! Väldigt proffsigt upplagt och regisserat, och det var väldigt varierande nummer vilket gjorde det hela allt annat än långtråkigt. Jättebra jobbat, allihopa!

Jag satt i publiken och sprang inte runt och fotade, därför är inte bilderna så där jättebra. Men jag kände att för en gångs skull vore det skönt att bara sitta ner och faktiskt lyssna, istället för att bara koncentrera mig på fotograferandet. Det blev ungefär 30 bilder, och här kommer ett litet urval av dem.


Hanna och Co. sjunger Ain't No Mountain High Enough. Där snackar vi peppmusik!


Sebastian trollar. Helt otroligt duktig kille!



Till vänster syns min fina pojke som spelar bas på en Green Day-låt. Till höger har vi Cecilia, en tjej från Mjölby Gymnasium som är med i juniorlandslaget i, ja.. bågskytte.


Låten Chicken framfördes av ett gäng duktiga pojkar. Till vänster syns John som spelade bas (och gjorde en galet snygg entré för den delen) och till höger har vi Herr Herrgårdh som lirar trumpet. Awesomeness!

Avslutningen på hela konserten. Alla var jätteduktiga, och jag blev riktigt sugen på att försöka vara med nästa år, de verkade ha så roligt!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Hanna säger:

Som vanligt Ida, så tycker jag att det är otroligt bra bilder! :D

2010-05-22 @ 13:24:29
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
» Markus säger:

Tack för fina bilder. Vi har haft det roligt. Visst är det körigt och nervöst och struligt och allt på en gång, men jag tror alla har haft roligt att spela för både åk 8 eleverna men framförallt släkt, vänner och alla andra som fyllde kulturscenens läktare.



Jag hoppas också att vi kan göra om detta nästa år för jag har haft hur kul som helst!

2010-05-22 @ 13:25:15
» simone säger:

jättefina kort :D

2010-05-23 @ 21:59:18
Trackback