It's alive!

Återigen så har jag inte gått och dött, jag har snarare åkt till Strömstad. Här är det bara en massa knas och bus och tosseri, så bloggen ligger långt ned i prioriteringen. Jag har en lista på inlägg som ska skrivas och filmer som ska recenseras, men det får vänta tills jag är klar med matten och känner att jag kan sitta vid datorn en längre period.

I vilket fall som helst så känner jag att eftersom jag inte har någon fjärrutlösare till min kamera så blir det sällan bilder på mig själv i bloggen. Då får ni här en stor dos Råggäh! Jag satt med Photo Booth nästan hela kvällen igår, och det här är en av typ tusen videor jag spelade in. Förlåt för alla onödiga svordomar, jag har faktiskt ingen aning om var de kom ifrån!





Auf Wienerschnitzel!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Cessan säger:

Hahahah, garvade högt :D

"Såhär finns det folk som ser ut!" det tänkte jag med. åh fler videos :D

2010-11-05 @ 19:47:36
» emelie säger:

hahaha, så jävla söt!

2010-11-06 @ 15:31:09
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback