Besök i Stockholm



Vi var i Stockholm med NV-tvåorna igår. Jag berättar mer så småningom, jag ville mest säga att jag är lite stolt över mig själv som var i Stockholm en hel dag utan att handla upp alla mina pengar. Faktum är att det enda jag köpte var en gosedjurstalgoxe (den var ganska dyr, runt hundralappen, men jag kände att jag MÅSTE ha den) och en glass.

Vi kom hem halv två inatt. Jag somnade väl runt halv tre och sov till halv elva. Det är ganska sent, men samtidigt så gav det mig exakt 8 timmars sömn och inte mer, så jag förlåter mig själv. Som jag tidigare nämnt så är jag ledig idag, och jag tänkte bland annat städa, rensa bilder på minneskortet samt plugga. Och cykla till Lekaco.

Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag. Dessutom är det bara två dagar kvar, sedan är det lov (equals: jag åker hem).
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback