Soldier Homecoming

När jag kom in i datasalen idag satt en tjej ur NV1 och tittade på den här. Jag blev lite nyfiken och blev sittandes, helt gråtfärdig! Det är helt underbara ihopklipp där folk blir överraskade, då deras man/pappa/son kommer hem efter att ha avslutat sin tjänst som soldat. Sprudlande kärlek, det är vad det är.

Den är rätt lång, men titta lite i alla fall, det är helt underbart.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

waah, jag sitter och bölar som en liten snorunge!

2010-10-22 @ 10:08:11
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» Mimmi säger:

27 sekunder sen hade jag tårar i ögonen fram tills klippet stoppade. Helt underbart att se. Samtidigt får man skicka en tanke till de familjer som aldrig fick chansen att uppleva samma glädje.

2010-10-22 @ 11:02:59
» Ida säger:

Mimmi: Jag säger detsamma. Fick hålla tillbaka rätt mycket för att inte börja storgråta. Och precis så sa jag med, tänk alla familjer som inte fick uppleva samma sak.

2010-10-22 @ 16:59:51
URL: http://changeofseasons.blogg.se/
Trackback