You wreck me, baby



You wreck me, baby
Yeah, you break me in two
But you move me, honey
Yes, you do

En dag fylld av diverse trevligheter. Hade vikarie på första lektionen, Sanna hette hon och var lärarstudent. Typ världens mysigaste människa. Sedan träffade jag Michelle och Jonas för att dra igenom manuset. Följt av detta träffade vi en journalist från Östgötatidningen, och hon pratade med mig och Jonas om Stars on Stage och så. Håll utkik efter artikeln på torsdag nästa vecka!

Det har varit en bra dag. Men jag är väldigt trött. Naturligtvis gick jag och la mig sent igår, trots att jag var så trött. Överväger faktiskt att ta en snabb tur på cykeln, med Tom Petty i öronen. Bara för att bli trött och somna riktigt gott inom kort.

Allting är lite uppochned men bra ändå.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback