Supergolfen



Här är den. Min bil.

Idag var planen att jag skulle ta itu med allt som står på min "att göra"-lista. Istället har jag bara stökat ner mitt hus ännu mer, sett på Patch Adams (bra film!) och något annat, nämligen övningskört för första gången i mitt liv. Jag körde en liten runda på vår gård, där jag startar, kör in på en parkeringsyta, parkerar, backar ut därifrån, kör tillbaka, runt ett varv på gräsmattan och tillbaka till utgångspunkten, parkerar och sedan samma grej igen. Första varvet gick svinbra, läget var under kontroll och inte ett enda kärringstopp fick jag. När jag började slappna av så gick det desto sämre. Men vad kan man begära?

Ikväll ska vi förhoppningsvis köra på en stor grusplan. Det ska bli sjukt kul, jag tror jag kommer gilla detta!

Nu tänkte jag gå en promenad och hämta posten (jag väntar på vunna traderaobjekt). Sedan ska jag städa mitt hus och börja ta itu med saker som ska göras för att ikväll övningsköra och kanske kolla klart på Dansar med Vargar som jag och farmin började kolla på igår. Livet leker.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback