Klänning?


Inför Stars on Stage behöver jag en klänning av det finare slaget. Klänningen ovan hittade jag när jag letade på Tradera. Jag vann den för 135 kronor, vilket inte är så jättefarligt om jag får säga det själv. Jag hoppas den passar, och om jag inte använder den på Stars on Stage så får den komma till pass vid annat tillfälle. Huvudsaken är att jag hittar en klänning att matcha med mina monsterklackar á la Kenza. Tänkte ändå ta en tur till Nordby och leta efter fler alternatv. Dessutom vill jag ha en ny jacka.

Jag är för tillfället i Strömstad, och här stannar jag till fredag. Det känns som att jag har tusen saker att göra, och jag vet inte riktigt var jag ska börja. För tillfället hade jag i alla fall tänkt dammsuga upp alla tusen döda flugor som ligger på golvet, och lyssna på Infected Mushrooms nyaste, men sedan blir det att gå och lägga sig alltså. Efter en myskväll med familjen, pizza, en massa läsk, TV och katter så blir man trött. Just sayin'.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback