Konferencier


(Stallkatten Siv, jag kommer sakna henne grymt mycket!)

Ni anar inte hur glad jag är just nu. Som ni vet så var jag i november på audition för Stars on Stage. Jag kom inte med, och blev naturligtvis lite besviken (då det verkar så fruktansvärt roligt). Men idag pratade min handledare i projektarbetet med mig och berättade att han fått i uppgift att utse en konferencier till showen, då en av dem hoppat av. Då frågade han mig! Jag blev helt till mig av lycka, det hade verkligen varit så himla roligt. Så jag pratade med Michelle som ansvarar för evenemanget. Så imorgon ska jag vara med på repet och prova på hur det känns. Det ska bli så roligt!

Andra guldkorn i vardagen är att mitt projektarbete är på fötter och att jag tillsammans med min handledare löst en del praktiska problem. Det känns som att det kommer bli bra, det här.

Dessutom, så gick jag ner till Mjölby centrum efter skolan. Jag skulle aktivera min e-legitimation, låna A Million Little Pieces på biblioteket samt köpa tidningen Time. Att banken stängde tre minuter innan jag kom dit, att boken var utlånad och att tidningen inte fanns gör mig absolut ingenting, jag känner mig ändå så motiverad och peppad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Nu ska jag duscha, städa lite och sedan se till att få gjort så mycket plugg som bara möjligt är. Snart är det fredag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Ann-Louise [En bulle i ugnen II] säger:

Söt Siv! Hoppas det gick bra på repet! :)

Jag har lagt på ett par actions på bilderna så lite efterredigerade är dom.

2011-02-06 @ 19:40:26
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Trackback