Mellandagsrea

Någon gång i mellandagarna var vi på Nordby och jag råkade införskaffa följande:



Ett par stövlar från Skopunkten.


Assassins Creed (ja, ettan) till PC, för den var på rea och jag tänkte att jag kanske inte kommer kunna låna Abbes exemplar för resten av mitt liv, så det kändes lika bra att köpa det själv.


Lite kläder från Gina Tricot. Allting för halva priset, så jag sparade en femhundring kan man säga.


Sist men absolut inte minst - en bandtröja. Jag har inte köpt sådana på år och dar, och jag tänkte att det kanske kunde vara kul att ha en, haha. Så jag satsade på Lamb of God, helt enkelt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback