What the...?



Idag har jag slagits. Med tusen klägg. Och jag blev så arg! Det ligger 8 halv- respektive heldöda klägg på mitt golv. Jag tänker låta dem vara halvdöda tills de dör. Om de äter på mig, och dessutom förstör mitt arbete, då tänker jag tamejfasen låta dem lida. Onda djur.

Jag har i alla fall ägnat dagen åt ett fotoprojet som jag valt att kalla E&F. Manfred tar referensen, och det är väl inte så konstigt när den är tillägnad honom. Jag har i alla fall arbetat med det större delen av dagen (och de där förbannade kläggen förstörde nästan allt genom att äta på mig) och innan jag visar er slutresultatet så bjuder jag på en kiktitt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

Men vaaa? Vafan är klägg?

2011-07-09 @ 19:55:47
URL: http://emelielandberg.blogg.se/
» emelie säger:

Sv: Haha, jaha! Aldrig hört talas om uttrycket "klägg". Trodde först att "blodet" på din mage var från dem, haha! Fräsig bild!

2011-07-10 @ 00:13:36
URL: http://emelielandberg.blogg.se/
Trackback