Städmani?



Som bilden ovan avslöjar så har jag nu flyttat hem till Strömstad och det ser fruktansvärt ut i mitt hus at the moment. Inte nog med att jag har tusen väskor/påsar med grejer, jag fick för mig att jag skulle måla. Jag gick lös med en pensel och en burk antikvit färg och målade så långt färgen räckte. Imorgon när jag vaknar kommer färgen ha torkat, och då kan jag äntligen börja packa upp alla grejer.

Jag har bestämt mig för att ge mitt hus en liten shabby chic-nisch, därav den vita färgen. Idag var jag och Manfred dessutom på Lord Nelsons (second hand-butik) och jag köpte två kaffeserviser.

Det finns inte så mycket mer att säga än att jag nu har flyttat, det ser otroligt illa ut hos mig, Manfred är här och vi har det supermysigt trots att min "att göra"-lista är otroligt lång. Imorgon ska den börja betas av.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Lilly säger:

Fin blogg :) Besök min, kommentera gärna! :D xxx

2011-07-10 @ 23:38:35
URL: http://liilyd.blogg.se/
Trackback