Living with light



[Var på Nordby en sväng för att införskaffa nödvändiga grejer. Såg den här ljushållaren och dog inombords, fy bubblan så fin! Köpte ett doftljus som doftar nytvättade lakan, att ha i den.]

Det har hänt så mycket sedan sist jag skrev. Note to self: skriv oftare.

Jag har jobbat en del. Mina pengar är verkligen helt slut och jag ser mycket fram emot lönen som ramlar in om två veckor. Fram tills dess är jag ekonomiskt handikappad. Men jag är glad ändå! (Det har typ blivit mitt nya motto.)

Under den tiden som jag inte skrivit så har jag bland annat ramlat in på en fest med mina fina arbetskamrater. Det var så sjukt roligt och smått galet. En kille vid namn Christian svimmade när han brottades med Gurra. Jag kom dit vid elva på kvällen och åkte därifrån tio på morgonen och hade då varit igång under hela tiden, inte sovit så mycket som en minut. Åkte med Felicia och Adam och köpte nuggets på donken och sedan kraschade jag hos Felicia innan jag bakfull och halvdöd åkte upp för att jobba stängningspass på Max.

Två dagar senare tog jag, Felicia och Mickis min partybil och åkte ner till Ullared. Det var en kul upplevelse faktiskt! Shoppingen gick på 1600 för mig och jag fick helt galet mycket för de pengarna. Bland annat ett armbandsur, hörlurar till min iPhone (som jag nu fått och älskar mer än allt annat, typ), en onepiece (som jag älskar näst mest i hela världen), Rio på bluray och DVD plus en massa annat fint, välbehövligt och skitonödigt.

I torsdags var jag på ytterligare en fest tillsammans med mina fantastiska arbetskamrater på Max. Återigen så var det ruskigt kul och innehöll mer sömn. Dock jobbade jag dagen efter, men jag var glad ändå. Jag älskar mina arbetskamrater. De förgyller mitt liv mer än de anar.

Något som däremot inte förgyllde mitt liv var när jag häromdagen drog på mig feber. Jag mådde lite halvtaskigt under dagen, kände mig värre på kvällen och det visade sig att jag hade närmare 39 graders feber. Som den krigare jag är åkte jag och jobbade nattpass på Cod ändå. Och jag kände mig coolast i världen (fast jag mådde förjävligt där och då, förstås). Dagen efter var det borta, tack och lov.

Det har hänt så mycket mer. Men det orkar jag inte skriva om, haha. Jag ska skriva oftare istället.

Nu tänkte jag se på film alternativt några avsnitt Dexter. Jag älskar den serien, det är en kriminalare helt rätt för mig som i vanliga fall inte gillar sådana serier. Jag är så galet sällskapssjuk så jag vet inte var jag ska göra av mig själv, men det kanske löser sig? Jag är mitt i en fånigt lång ledighetsperiod. Det känns helt okej, trots att jag känner mig halvt värdelös när jag inte jobbat på länge. Men, man måste vara positiv. Ser sjukt mycket fram emot centerfesten som är på lördag. Chefen utannonserade att fullast vinner en biobiljett. Det här kan jag inte missa!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback