Sia & Sarabi

Jag tror inte jag presenterat dem närmare här i bloggen. Jag har via Djurskyddet Bohuslän tagit hand om två hemlösa katter, tills de är redo att adopteras till ett permanent hem. Let me introduce to you, Sia och Sarabi!
Jag tror inte jag presenterat dem närmare här i bloggen. Jag har via Djurskyddet Bohuslän tagit hand om två hemlösa katter, tills de är redo att adopteras till ett permanent hem. Let me introduce to you, Sia och Sarabi!



Sia



Sarabi
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Emma säger:

Himlans fina bilder hunbun.



sv: Älskade älskade du... tack detsamma. ♥

2012-02-28 @ 18:24:28
URL: http://toutlemonde.devote.se
Trackback