dogs

Jag vet någon som verkligen skulle behöva slappna av. Undertecknad behöver lära sig att släppa på grubblerier (inse att de leder ingenstans, bara äter upp mig inifrån). Seriöst. Note to self. Sluta grubbla. Analysera. För fan.

Det blev en springtur. Mentalt släpade mig själv upp ur stolen. Men så fort jag fick syn på mina nya skor blev jag galet motiverad. Det var en tung runda, kände mig hur ur form som helst, förutom de sista fem hundra meterna. Världens pepplåt slumpades fram och plötsligt sprang jag helt galet fort, tror aldrig jag sprungit så fort någonsin. Det var häftigt. död_chey_92

Har nu duschat och använt mitt nyinköpta body butter som doftar persika/papaya. Spenderade resten av kvällen i världens skönaste nattlinne framför några serieavsnitt. Lyssnar på Pink Floyds Animals på LP och ska krypa ner i en nybäddad säng med världens mjukaste filt. Dessutom har jag nyrakade ben. (Bästa. Känslan. Ever.) Rummet doftar som mitt skitdyra doftljus, jag doftar persika, allt är rent och städat och Pink Floyd knastrar i högtalarna. En fruktansvärt bra kväll, med andra ord. Nu ska jag krascha. Över och ut!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback