prometheus

Gör en liten snabb uppdatering så här på rasten.. Igår gick jag upp klockan sju och bilade in till Westcoast. Körde en timmas indoor walking och det var så. sjukt. jobbigt. Jag är så ur form så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till (fortsätta träna kanske, kan vara en bra idé). Efteråt åkte jag raka vägen till Max och hjälpte till att packa upp en enorm leverans. Två och en halv timme tog det. Jag var helt slut i varenda muskel jag äger och har alltså. Inom de senaste tjugofyra timmarna hade jag kört två pass så det var inte jäääätteroligt att lyfta en massa tio-, femton- och tjugokiloslådor. Fick stanna upp emellanåt och bara.. andas. Bli av med mjölksyran. Åkte sedan hem och kämpade för att överhuvudtaget orka stå upp. Jag var helt utmattad. Åt smörgåsar a la Ida. Drack apelsinjuice. Fick städat och tagit itu med lite smågrejer innan jag några timmar senare gjorde mig i ordning och åkte till Nordby för att hämta Martin. Vi spenderade kvällen på Park där vi kollade på Prometheus. En scifi-rulle som började väldigt lovande men sedan spårade ur lite.. Kan jag känna. Men underhållen blev jag i alla fall! Åkte sedan hem till mig och myste med choklad (!) framför True Blood. Det var en bra dag. Idag ska jag jobba på Max tio till sju, sedan åka in till gymmet för att köra en timmes bodypump och efter det är det nattpass hos Cherry som gäller. Halv åtta imorgon kanskekanskekanske (beroende på hur mycket sömn jag får, ehe) jag börjar dagen med en timmas indoor walking innan det är dags för jobb halv tolv till åtta. Efter det är det äntligen fredag, på riktigt. (Följt av en halvledig lördag. Wohoo!) Förhoppningsvis spenderar jag den kvällen i biosalen med finaste killen. (Jag tycker om dig så fruktansvärt mycket.)

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback