Practical joke

Jag kommer aldrig sluta påminna min omgivning om att jag älskar att jobba på Max. Jag hade en helt grym arbetsdag igår (dels för att jag slapp stå i kassan och för att jag fick stänga med de grymmaste gråmössorna) men också för att vi genomförde ett litet.. projekt.

Det var familjefest igår. Jag har ingen aning om vad det innebär, men vi hade i alla fall en massa ballonger att dela ut till barnen. När jag satt på min rast fick jag en snilleblixt, vi fyller Johans kontor med ballonger! Felicia hakade på och vi satte igång att blåsa upp a shitload of balloons som vi sedan kastade in på hans kontor. När vi hållt på en stund och jag var så illa tvungen att återgå till arbetet såg det ut så här.

image description

Det var långt ifrån ett fullt rum men vi var ändå ganska nöjda. Det var ju lite roligt ändå. Jag gick in i köket och sa exalterat till passchefen Gurra att vi lagt in en massa ballonger på Johans kontor och att han skulle komma ut och titta. Jag trodde han skulle gå ut, flina lite och säga "seriöst, kom in och jobba nu". Istället blev han mest engagerad av oss alla och vi började blåsa upp ännu fler ballonger.

Efter en stund kommer Adis ut med en massa kartonger att ställa framför dörröppningen.

image description

Snart såg det ut så här.

image description

Och lite senare så här..

image description

Efter sammalagt en timme kände vi oss nöjda och då såg det ut så här.

image description

Försiktigt flyttade vi på kartongerna och stängde (låste!) dörren..
image description

.. och imorse la Robin upp den här bilden på Facebook.

image description

Jag trodde jag skulle dö av skratt! Det är så synd att jag inte fick se Johans reaktion, men man kan inte få allt.. Haha! Ända sedan jag såg Patch Adams har jag velat fylla ett rum med ballonger, och nu är det gjort. Den här mentaliteten alltså, den är obetalbar.

Nu ska jag och min galet solbrända hud hoppa in i duschen och sedan åka och jobba ytterligare ett stängningspass. So long!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback