just another brick in the wall



Att se The Wall häromkvällen var så himla häftigt. Första gången jag såg den var typ tio år sedan, och jag har sett den så många gånger men ändå fastnat i mina tidiga tankebanor. Det var längesedan jag såg den så sist så fick jag bara en jäkla massa aha-upplevelser. Grät som ett barn under Comfortably Numb. Ja, den berörde mig djupt den här gången helt enkelt.

Igår stod inte mycket på agendan. Låg på golvet och stirrade upp i taket samtidigt som jag lyssnade igenom Wish You Were Here. Tre gånger. Senare under dagen bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och sluta klättra på väggarna (eller ligga på golvet) av ren tristess så jag åkte hem en sväng för att hämta en dokumentär om The Wall, sökande efter andra aha-upplevelser. Samt en bok om Pink Floyd. Jag är lite nykär igen!

På kvällen tog jag mig an ett pass bodypump. Efter det åkte jag hem, pratade med mamma i telefon i lite mer än en timme och sedan bakade jag kladdkaka. Efter midnatt åt vi av den, kollade på Drawn Together och firade vår dag! Idag är det nämligen fem månader sedan vi blev tillsammans. Fint.

Idag har vi varit en sväng på gymmet och sedan var tanken att vi skulle åka på personalmöte i Sarpsborg.Vi åkte nästan hela vägen innan vi bestämde oss för att strunta i det. Haha. Så det blir en lugn kväll hemma istället. Ska äta mat. Läsa. Skriva. Känns bra faktiskt!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback