WoS #4



Dag fyra, första dagen med träning, är inledd. Vaknade halv tio och gick upp för att äta frukost. Upptäckte att istället för gröt med keso kan man äta lättfil med müsli och två äggvitor. Jag har hela tiden känt mig lite för lat för att ställa mig och koka ägg liksom, men sedan hittade jag den här krabaten! Man häller i lite vatten i den, lägger i ägget (äggception, egg within the egg) och ställer ägg-ägget i mikrovågsugnen på högsta effekt i ungefär åtta minuter. Och vips, så har man ett helkokt ägg! Fantastiskt.

Avnjöt (!) frukosten framför det näst sista avsnittet Dexter (säsong 6) och tog sedan en dusch, gjorde mig i ordning och målade naglarna (jag får ju passa på nu när jag är ledig några dagar, vi får nämligen inte ha nagellack på jobbet). Allt detta framför två avsnitt Weeds. Nu ska jag äta mellanmål, keso och en frukt, innan jag städar lite snabbt och packar ihop lite grejer. Sedan styr jag min kos mot en timme på gymmet! Efteråt ska jag hem till Martin för att spela GW2, kanske laga en lasagne. Städa lite.

Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Kanske blir det hemma, hos Martin eller med några vänner. Den som lever får se!

Dagens pepplåt: Sevendust - Enemy

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback