breakdown

Det blev en chill förmiddag. Såg många avsnitt under tiden som jag tog hand om all tvätt och fick dessutom städat. Jobbet var helt okej, till skillnad från igår så taggade vi till och fick gjort en betydligt bättre stängning. Trots att Dennis helt ohämmat använde duschen i diskrummet för att blöta ner hela mig. Två gånger dessutom. Haha! Nu vet jag i alla fall vad han är kapabel till..

Åkte hem till Martin och myste resten av kvällen. Och nu är jag så trött, och lite hemsökt av hjärnspöken. Men de försvinner snart.

Imorgon ska jag upp relativt tidigt och åka in till stan i lite ärenden. Vi ska sedan på personalmöte i Sarpsborg, där vi dessutom ska bowla och köra laserdome! På kvällen blir det antagligen fest och det kommer bli göööööörnajs. Dagen efter stundar stängningspass, helt okej. På lördag är jag ledig under dagen och då jäklar ska jag spela. Som jag har väntat!

Ska nu bege mig till snarkofagen. Utan mardrömmar om skorpioner, den här gången.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback