living is not for the weak

Jag har ont i magen. Haha. Vi var ich handlade och spontaninförskaffade naturgodis.. Doften av det totally takes me back till i våras/somras då vi köpte det ganska ofta. Däremot var det inte alls så gott som jag trodde. Och det gav mig ont i magen, höhö.



Dagen på jobbet gick väldigt fort, och var väldigt bra! Jag fick städat upp på båda lageruteymmena samt i kyl och frys. Planerade att gå hem tidigare men det blev med bara åtta minuter. Bra att jag fick mina timmar!

Jag och Martin gjorde oss sedan i ordning för ett gympass.. Provade hans nya PWO, den nya Jack3d. Tror deb funkade bra på mig för jävlar vilken energi jag hade under kvällens pass! Var som galen. Skönt att få ge utlopp för lite energi, samt komma tillbaka till gymmet..

Var helt jäkla slut efteråt och det kändes så himla bra! Det blev en tur till Ica och en kort kväll.. Är inne på de sista minuterna på ett Arrow-avsnitt och ska när det är färdigt omedelbums i säng. Det där med sju timmars sömn var... ganska najs.



 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback