sunday morning



Hade en jättemysig kväll på Rossö igår! Jag hann bara lyssna på Ellen och Fredriks spelning i ungefär en halvtimme men det var ju bättre än ingenting alls. När Ellen inte var med på munspel (så häftigt!) satt hon och kliade mig i håret och i kombo med Fredriks stämningsfulla trubadurande så var det som balsam för själen.. Ah.

Följde sedan med Ellen hem en sväng och satt och pratade i nästan två timmar innan jag var tvungen att åka hem.

Trodde verkligen aldrig att Martin skulle kunna tänka sig att släpa sig ur sängen för att åka till Göteborg halv sju på morgonen.. Men det gjorde han! Jag hann med min periodiskt rutinsenliga havregrynsgröt och ett avsnitt Arrow också. Bilade in till Göteborg utan komplikationer och står nu i kö, insläpp om 4 minuter. Och sedan kommer Ellen och joinar oss med! Vi hade egentligen tänkt träna idag men min kropp.. Säger aj. Jag har faktiskt träningsvärk efter gårdagens bravader. För en gångs skull.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback